Παρασκευή 11 Αυγούστου 2017

Αρλέτα, Παρασκήνιο




Παρασκήνιο

Μουσική – στίχοι – ερμηνεία: Αρλέτα
Κλασική κιθάρα: Θανάσης Μπίκος
Ακουστική κιθάρα: Βασίλης Ρακόπουλος
Συνθεσάιζερ: Θανάσης Μπίκος
Πιάνο: Τζένη Ντάικ
Φλάουτο: Φρανς Σαιντ Ζαν
Δίσκος: Ένα καπέλο με τραγούδια (1981)


Ό,τι από πρώτα
καλά ετοιμασμένο
και προβαρισμένο
κι αν παίξεις
Λαμπρός ηθοποιός
λουσμένος στο φως
γοητεία και τέχνη
μαστοριά καλλιτέχνη
μακιγιάζ και κοστούμι
Στο κέντρο του κόσμου το ρόλο σου παίξε
το γέλιο, το κλάμα στις λέξεις
Η σκηνή σε ζεσταίνει
σ' αγκαλιάζει, σε ραίνει
με λουλούδια, με χρήματα
με χειροκροτήματα
σ' ουρανούς σε πηγαίνει

Μα η αλήθεια γλυκιά ή πικρή
παρασκήνιο είναι, ψυχή μου
Κρύψου όσο θέλεις μα κάποια στιγμή
η αυλαία θ' ανοίξει
θα σ' αποκαλύψει
Τότε παίξε αν μπορείς
αν μπορείς

Στα χρώματα πάντα
να παίζει η μπάντα
τραγούδια γι' αγάπες και μίση
Ντυμένος κουρέλια
ντυμένος μετάξι
βασιλιάς και ζητιάνος
πολισμάνος και κλέφτης
στρατηγός και φαντάρος
Στα πόδια σου ο κόσμος
ο όμορφος κόσμος
κι εσύ λαμπερός μες στη μέση
Η νύχτα σε κλέβει
η μέρα ζηλεύει
Των θεών χαϊδεμένος
της ζωής κερδισμένος
εραστής, ερωμένος

Μα η αλήθεια γλυκιά ή πικρή
παρασκήνιο είναι, ψυχή μου
Κρύψου όσο θέλεις μα κάποια στιγμή
η αυλαία θα κλείσει
μοναχό θα σ' αφήσει
Τότε παίξε αν μπορείς
αν μπορείς

Μα η αλήθεια γλυκιά ή πικρή
παρασκήνιο είναι, ψυχή μου
Κρύψου όσο θέλεις μα κάποια στιγμή
η αυλαία θα κλείσει
μοναχό θα σ' αφήσει
Τότε παίξε αν μπορείς
αν μπορείς

___________________________


Ο δίσκος Ένα καπέλο με τραγούδια είναι ο πρώτος δίσκος της Αρλέτας που παρουσιάζω εδώ. Δεν είναι ο πρώτος στη δισκογραφία της ούτε ο πρώτος στη σειρά προτίμησής μου. Όμως είναι ο πρώτος της δίσκος που αγόρασα σε μορφή βινυλίου, όταν με τον πρώτο μου μισθό αξιώθηκα να αποκτήσω το πολυπόθητο στερεοφωνικό μου συγκρότημα. Βέβαια το βινύλιο αυτό δεν το έχω πια στη δισκοθήκη μου. Το χάρισα σαν δώρο καρδιάς σε μια φίλη που ξενιτεύτηκε πριν χρόνια κι αγαπούσε την Αρλέτα, τα καπέλα και τα τραγούδια.


Δεν υπάρχουν σχόλια: