Παρασκευή 11 Αυγούστου 2017

Αρλέτα, Ο γάτος




Ο γάτος

Μουσική – στίχοι – ερμηνεία: Αρλέτα
Ακουστική κιθάρα: Βασίλης Ρακόπουλος, Αρλέτα
Δίσκος: Ένα καπέλο με τραγούδια (1981)


Ψάχνοντας σε παλιά χαρτιά
σε βρήκα κάπου ανάμεσα
σ’ ένα εισιτήριο του ΟΣΕ
κάτι παλιούς λογαριασμούς
κι ένα ντοσιέ με γράμματα

Ίσως έχεις κρατήσει μια φωτογραφία
κάπου μαζί με άλλες να μη φαίνεται
αλήθεια, ήτανε μια όμορφη εκδρομή
πάντα σε τρόμαζαν τα μακρινά ταξίδια

Για σένα ήτανε μια εκδρομή
για μένα ένα ταξίδι
μ’ ατέλειωτες αναμονές
σε μικρούς σκοτεινούς σταθμούς
σε ξύλινα παγκάκια

Αν ήτανε να σου χαρίσω ένα τραγούδι
θα ’τανε για μια νύχτα με βροχή
να πέφτει σε μια τσίγκινη σκεπή
κι ένας ερωτευμένος γάτος να ουρλιάζει

Αν ήτανε να σου χαρίσω ένα τραγούδι
θα ’τανε για μια νύχτα με βροχή
να πέφτει σε μια τσίγκινη σκεπή
κι ένας ερωτευμένος γάτος να ουρλιάζει


____________________________


Ο δίσκος Ένα καπέλο με τραγούδια είναι ο πρώτος δίσκος της Αρλέτας που παρουσιάζω εδώ. Δεν είναι ο πρώτος στη δισκογραφία της ούτε ο πρώτος στη σειρά προτίμησής μου. Όμως είναι ο πρώτος της δίσκος που αγόρασα σε μορφή βινυλίου, όταν με τον πρώτο μου μισθό αξιώθηκα να αποκτήσω το πολυπόθητο στερεοφωνικό μου συγκρότημα. Βέβαια το βινύλιο αυτό δεν το έχω πια στη δισκοθήκη μου. Το χάρισα σαν δώρο καρδιάς σε μια φίλη που ξενιτεύτηκε πριν χρόνια κι αγαπούσε την Αρλέτα, τα καπέλα και τα τραγούδια.



Δεν υπάρχουν σχόλια: