Σάββατο 12 Αυγούστου 2017

Αρλέτα, Το καλοκαίρι




Το καλοκαίρι

Μουσική – στίχοι – ερμηνεία: Αρλέτα
Ακουστική κιθάρα: Βασίλης Ρακόπουλος, Αρλέτα
Δίσκος: Ένα καπέλο με τραγούδια (1981)


Θυμάμαι ένα άσπρο μεσημέρι
κάποιο ωραίο καλοκαίρι
κάποιο ωραίο καλοκαίρι
Είχες τα μάτια που τα δέρνουν
άνεμοι άγριου πελάγου
άνεμοι άγριου πελάγου
Δεν ήξερες από χαρά
είχες δεχτεί την ερημιά
Γλάροι κι άγρια περιστέρια
αφροί σε κάποια ξέρα
αφροί σε κάποια ξέρα

Θυμάμαι ένα άσπρο μεσημέρι
κάποιο ωραίο καλοκαίρι
κάποιο ωραίο καλοκαίρι
Είχες το σώμα κάποιας μοίρας
τη γεύση της αρμύρας
τη γεύση της αρμύρας
Ήξερες μόνο να ζητάς
χωρίς να ξέρεις να πονάς
τζίτζικας που δεν τραγουδά
χορός χωρίς χαρά
χορός χωρίς χαρά

Θυμάμαι ένα άσπρο μεσημέρι
κάποιο ωραίο καλοκαίρι
κάποιο ωραίο καλοκαίρι
Είχες στου έρωτα τα χείλη
σκληρό απαλό κοχύλι
σκληρό απαλό κοχύλι
Η αγάπη σου της μιας στιγμής
ταξίδι άγονης γραμμής
ένας νερένιος θησαυρός
κομμένος χαρταετός
κομμένος χαρταετός

Θυμάμαι ένα άσπρο μεσημέρι
κάποιο ωραίο καλοκαίρι
κάποιο ωραίο καλοκαίρι
Ζεστή η μέρα ξαπλωμένη
στα κύματα αφημένη
στα κύματα αφημένη
Του εφήμερου η ομορφιά
κουράστηκε απ’ την αντηλιά
Κύλησες όνειρο της άμμου
μέσ’ απ’ τα δάχτυλά μου
μέσ’ απ’ τα δάχτυλά μου


___________________________


Ο δίσκος Ένα καπέλο με τραγούδια είναι ο πρώτος δίσκος της Αρλέτας που παρουσιάζω εδώ. Δεν είναι ο πρώτος στη δισκογραφία της ούτε ο πρώτος στη σειρά προτίμησής μου. Όμως είναι ο πρώτος της δίσκος που αγόρασα σε μορφή βινυλίου, όταν με τον πρώτο μου μισθό αξιώθηκα να αποκτήσω το πολυπόθητο στερεοφωνικό μου συγκρότημα. Βέβαια το βινύλιο αυτό δεν το έχω πια στη δισκοθήκη μου. Το χάρισα σαν δώρο καρδιάς σε μια φίλη που ξενιτεύτηκε πριν χρόνια κι αγαπούσε την Αρλέτα, τα καπέλα και τα τραγούδια.



Δεν υπάρχουν σχόλια: