Σάββατο 12 Αυγούστου 2017

Αρλέτα, Το καφενείο




Το καφενείο

Μουσική – στίχοι – ερμηνεία: Αρλέτα
Ακουστική κιθάρα: Βασίλης Ρακόπουλος, Αρλέτα
Κλασική κιθάρα: Βασίλης Ρακόπουλος
Φυσαρμόνικα: Θανάσης Μπίκος
Δίσκος: Ένα καπέλο με τραγούδια (1981)


Καθίσαμε στο ίδιο καφενείο
Είχε μια δίγλωσση ταμπέλα ανορθόγραφη
και μιαν ατμόσφαιρα χαμένη ανυπόγραφη
Το σάντουιτς όσο μιας βδομάδας νοίκι
τότε που ακάθεκτος τραβούσες προς τη νίκη
τότε που ακάθεκτος τραβούσες προς τη νίκη

Καθίσαμε στο ίδιο καφενείο
Άνοιξη μύριζε είχε πάρει να νυχτώνει
κοίταξες μάταια για το γνώριμο γκαρσόνι
Είχε μονάχα νεσκαφέ τέρμα το μπρίκι
στο διπλανό τραπέζι ούζο με φιστίκι
στο διπλανό τραπέζι ούζο με φιστίκι

Καθίσαμε στο ίδιο καφενείο
Το τελευταίο λάθος μας αυτή η συνάντηση
Λύση δε βρέθηκε ούτε δόθηκε απάντηση
Ο ήλιος έγειρε και οι σκιές μακρύνανε
Κάποιες αδέξιες ερωτήσεις που δε γίνανε
κάποιες αδέξιες ερωτήσεις που δε γίνανε

Ο ήλιος έγειρε και οι σκιές μακρύνανε
Κάποιες αδέξιες ερωτήσεις που δε γίνανε
κάποιες αδέξιες ερωτήσεις που δε γίνανε


____________________________



Ο δίσκος Ένα καπέλο με τραγούδια είναι ο πρώτος δίσκος της Αρλέτας που παρουσιάζω εδώ. Δεν είναι ο πρώτος στη δισκογραφία της ούτε ο πρώτος στη σειρά προτίμησής μου. Όμως είναι ο πρώτος της δίσκος που αγόρασα σε μορφή βινυλίου, όταν με τον πρώτο μου μισθό αξιώθηκα να αποκτήσω το πολυπόθητο στερεοφωνικό μου συγκρότημα. Βέβαια το βινύλιο αυτό δεν το έχω πια στη δισκοθήκη μου. Το χάρισα σαν δώρο καρδιάς σε μια φίλη που ξενιτεύτηκε πριν χρόνια κι αγαπούσε την Αρλέτα, τα καπέλα και τα τραγούδια.



Δεν υπάρχουν σχόλια: