Κυριακή 13 Αυγούστου 2017

Αρλέτα, Το τραγούδι της δραχμής




Το τραγούδι της δραχμής

Μουσική – στίχοι – ερμηνεία: Αρλέτα
Κλασική κιθάρα: Βασίλης Ρακόπουλος
Ακουστική κιθάρα: Θανάσης Μπίκος
Φλάουτο: Φρανς Σαιντ Ζαν
Φωνητικά: Αρλέτα
Δίσκος: Ένα καπέλο με τραγούδια (1981)


Άσε με να σ’ το πω με μια κιθάρα
εκείνο το τραγούδι της δραχμής
Ανάμεσα σε κρότους και φανάρια
μπορεί να έχεις ξεχάσει ότι ζεις

Το πρωτοτραγουδήσαμε στα ψάρια
σε κάποια εκδρομή φοιτητική
Ύστερα αρχίσαν δίκες και παζάρια
μεσάζοντες, κριτές κι εγωισμοί

Μου ’λεγες η πολλή αγάπη βλάπτει
αλλά χωρίς αυτήν η ζωή μένει λειψή
Θυμάμαι ένα μεθυσμένο ναύτη
και μια ανοιξιάτικη ψιλή βροχή

Αν θέλεις κλείσ’ την πόρτα κλείδωσέ τη
από μια χαραμάδα θα τρυπώσει
μια μελωδία επίμονη σαν γρύλος
που ακόμα δεν την έχεις ξεχρεώσει

Παλιέ μου φίλε και παλιά μου αγάπη
σ’ το λέω ψιθυριστά μη σ’ ενοχλήσω
κι εσύ τραγούδησέ το στα παιδιά σου
σαν ξόρκι στους καιρούς που μείναν πίσω

Μου ’λεγες η πολλή αγάπη βλάπτει
αλλά χωρίς αυτήν η ζωή μένει λειψή
Θυμάμαι ένα μεθυσμένο ναύτη
και μια ανοιξιάτικη ψιλή βροχή

Άσε με να σ’ το πω με μια κιθάρα
εκείνο το τραγούδι της δραχμής
Ξέρεις, πολύ σε είχα αγαπήσει
αλλά, παρακαλώ, μην τους το πεις
Ξέρεις, πολύ σε είχα αγαπήσει
αλλά, παρακαλώ, μην τους το πεις


__________________________


Ο δίσκος Ένα καπέλο με τραγούδια είναι ο πρώτος δίσκος της Αρλέτας που παρουσιάζω εδώ. Δεν είναι ο πρώτος στη δισκογραφία της ούτε ο πρώτος στη σειρά προτίμησής μου. Όμως είναι ο πρώτος της δίσκος που αγόρασα σε μορφή βινυλίου, όταν με τον πρώτο μου μισθό αξιώθηκα να αποκτήσω το πολυπόθητο στερεοφωνικό μου συγκρότημα. Βέβαια το βινύλιο αυτό δεν το έχω πια στη δισκοθήκη μου. Το χάρισα σαν δώρο καρδιάς σε μια φίλη που ξενιτεύτηκε πριν χρόνια κι αγαπούσε την Αρλέτα, τα καπέλα και τα τραγούδια.



Δεν υπάρχουν σχόλια: