Τετάρτη 12 Μαΐου 2010

Τα μαύρα κοροϊδεύεις / Σταύρος Κουγιουμτζής - Μάνος Ελευθερίου



Τα μαύρα κοροϊδεύεις

Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής
Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Ερμηνεία: Χάρις Αλεξίου
[Από τον δίσκο «Λαϊκές Κυριακές» (1976)]


Πες μου τι σου λένε
και με τυραννάς
κι όλα μου σου φταίνε
κι όλα τα γελάς

Τα μαύρα κοροϊδεύεις
κι αν βάλω μπλε ζηλεύεις
Τι θέλεις να φορέσω
μη σε στεναχωρέσω 

Αμάν αμάν 
πες μου τι ζητάς
αμάν αμάν
για να μ' αγαπάς

Θα σου παραγγείλω
γυάλινο μπαξέ
μια και σε πειράζουν
όλα μου καλέ

Τα μαύρα κοροϊδεύεις
κι αν βάλω μπλε ζηλεύεις 
Τι θέλεις να φορέσω
μη σε στεναχωρέσω 

Αμάν αμάν 
πες μου τι ζητάς
αμάν αμάν 
για να μ' αγαπάς


Σημ.: Αρχίζω σήμερα την παρουσίαση του δίσκου «Λαϊκές Κυριακές». Ο δίσκος αυτός αποτελεί τη μοναδική συνεργασία του Σταύρου Κουγιουμτζή και της Χαρούλας Αλεξίου (προϋπήρξε μόνο ένας δίσκος 45 στροφών το 1973 που περιείχε τα κομμάτια «Έφυγε το τρένο για τη δύση» και «Σαν λουλούδι τσακισμένο»). Κυκλοφόρησε τον Δεκέμβρη του 1976 και περιλαμβάνει λαϊκά τραγούδια, όπως μαρτυρά και ο τίτλος του. Κάποια από αυτά είναι λαϊκές μπαλάντες στο γνώριμο μελαγχολικό ηχόχρωμα του Σταύρου Κουγιουμτζή. Την παραγωγή έκανε ο Αχιλλέας Θεοφίλου και η ηχογράφηση έγινε στα στούντιο της Columbia με ηχολήπτες τους Στέλιο Γιαννακόπουλο και Τάκη Φιλιππίδη. Σημείωσε μεγάλη εμπορική επιτυχία και έγινε χρυσός, αφού ξεπέρασε σε πωλήσεις τα πενήντα χιλιάδες αντίτυπα.



3 σχόλια:

Vicky Papaprodromou είπε...

Κι αυτό το τραγούδι κάποιον μου θυμίζει, αλλά δεν τον μαρτυράω. :-)

Ελένη Μπέη είπε...

:))) Κρατάς κρυμμένα μυστικά και ντοκουμέντα, ε; Καλάαα! Έχε χάρη που σ' αγαπάω.

Vicky Papaprodromou είπε...

Μα, τι να κάνω κι εγώ η δύσμοιρη;