Κυριακή 9 Μαΐου 2010

Στα χρόνια της υπομονής / Σταύρος Κουγιουμτζής - Μάνος Ελευθερίου

 

Στα χρόνια της υπομονής

Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής
 Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Ερμηνεία: Άννα Βίσσυ & Γιώργος Νταλάρας
[Από τον δίσκο «Στα ψηλά τα παραθύρια » (1975)]


Αν είναι κόσμος όμορφος
είναι και κόσμος ψεύτης
που μοιάζει σκοτεινό γυαλί
και σαν παλιός καθρέφτης

Στα χρόνια της υπομονής
δεν μας θυμήθηκε κανείς

Τα γράμματά μου γύρισες
χωρίς να τα διαβάσεις
μα πες μου γιατί βιάστηκες
να με καταδικάσεις

Στα χρόνια της υπομονής
δεν μας θυμήθηκε κανείς


4 σχόλια:

Διάττων είπε...

Όλα καλά εδώ (αλλά όπως και σε προηγούμενη ανάρτηση με την ίδια τραγουδίστρια), το μόνο πικρόχολο είναι η μετέπειτα πορεία που είχε η Άννα Βίσσυ. Πόσο εντυπωσιακά ξεκίνησε (και, μάλιστα, σε νεαρή ηλικία), και πόσο γελοία και ταπεινωτικά κατέληξε!

Καλή σου μέρα φίλη μου. Μια ευχάριστη Κυριακή να έχεις!

Υπατία η Αλεξανδρινή είπε...

Αγαπημένο τραγούδι.
Με παράδοξο(;) τρόπο, οι στίχοι του χτυπούν χορδές της επικαιρότητας :(
Την καλημέρα μου, μελωδική Νερένια.

Ελένη Μπέη είπε...

@ Διάττοντα, καλησπέρα!
Τα περί Άννας Βίσσυ τα λέγαμε σε προηγούμενη ανάρτηση και με τη Βίκυ. Ίδια γνώμη μ' εσένα έχω κι εγώ. Εξακολουθώ πάντα να χαίρομαι που την ακούω σ' αυτά τα τραγούδια της... πέραν τούτων, δεν ασχολούμαι μαζί της.

:) Η ευχή σου έπιασε κατά κάποιον τρόπο. Καλή ήταν η Κυριακή, παρέα με φιλαράκια και κουβεντούλα για τα χάλια μας. ;)

Ελένη Μπέη είπε...

@ Υπατία μου,
έχεις δίκιο σ' αυτό που λες. Ένα σωρό τραγούδια παλαιότερης εποχής προβλέπω να ξαναγίνονται επίκαιρα σύντομα. Εμ, αφού πάμε ανάποδα, από το κακό στο χειρότερο!

Καλό σου βράδυ και χωρίς "εφιάλτες" ει δυνατόν. ;)