Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Νύχτα βαθιά χωρίς αυγή / Σταύρος Κουγιουμτζής




Νύχτα βαθιά χωρίς αυγή

Μουσική - στίχοι: Σταύρος Κουγιουμτζής
Τραγούδι: Μανώλης Καναρίδης


Νύχτα βαθιά χωρίς αυγή
για μας ο ήλιος δε θα βγει
λένε τον πόνο μας τ' αστέρια
στου ουρανού τη σιγαλιά
και τα ροζιάρικά μας χέρια
πληγωμένα απ' τη δουλειά

Ρίξε, Θεέ μου, μια ματιά
και στη δική μας γειτονιά
ρίξε, Θεέ μου, μια ματιά

Ο ουρανός κάθε βραδιά
σκεπάζει μάτια και καρδιά
τα χρόνια πίκρες μάς ποτίζουν
σε καλύβες φτωχικές
και οι γκαζόλαμπες φωτίζουν
μαραμένες κοπελιές

Ρίξε, Θεέ μου, μια ματιά
και στη δική μας γειτονιά
ρίξε, Θεέ μου, μια ματιά

____________________

Τραγούδι του 1961 από δίσκο 45 στροφών [Fidelity - 7148]. Στην άλλη όψη υπήρχε το τραγούδι «Είχα ένα καραβάκι» σε μουσική και στίχους Σταύρου Κουγιουμτζή, ερμηνευμένο από τους Θάνο Βίνο και Μανώλη Καναρίδη.

2 σχόλια:

Velvet είπε...

Επεστρεψες Νερενια
Κι εγω ηρθα με καθυστερηση
Αν και συνηθως μ αρεσει να ερχομαι τα πρωινα του Σαββατου
Αγνωστες αυτες οι δημιουργιες του Κουγιουμτζη και ο τραγουδιστης
Λιγο θεοδωρακικος μου μοιαζει η ηχος.
Καλο απογευμα
.

Ελένη Μπέη είπε...

Καλησπέρα, Velvet.

Ναι, μου το παρατήρησε κι άλλος αυτό.

Καλό απόγευμα!