Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

Ο ήλιος γέρνει / Σταύρος Κουγιουμτζής - Γιώργος Θέμελης




Ο ήλιος γέρνει

Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής
Στίχοι: Γιώργος Θέμελης
Τραγούδι: Γιάννης Βογιατζής


Ο ήλιος γέρνει στα βουνά και το φεγγάρι βγαίνει
σαν ένα θλιβερό πουλί, σαν μαραμένο μήλο
κι εγώ γυρίζω κι αγρυπνώ στον έρημο ουρανό μου
σαν το φεγγάρι το χλωμό, σαν μαραμένο φύλλο

Μάνα μου, νύχτα μου, θάλασσα βαθιά μου
έσβησε, νύχτωσε, χάθηκ' η χαρά μου

Για έβγα, ήλιε μου, ξανά και πνίξε το φεγγάρι
πνίξε το θλιβερό πουλί που κλαίει στα σωθικά μου
να βγω κι εγώ στον άνεμο, στον έρημο ουρανό μου
να βάλω αγέρα στα πανιά κι ανάσα στην καρδιά μου

Μάνα μου, νύχτα μου, θάλασσα βαθιά μου
έσβησε, νύχτωσε, χάθηκ' η χαρά μου

________________

Τραγούδι του 1962 από δίσκο 45 στροφών [Philips - 7830]. Στην πίσω όψη υπήρχε το τραγούδι «Έλα σαν άγγελος», σε μουσική και στίχους των Κουγιουμτζή και Θέμελη αντίστοιχα, ερμηνευμένο από τον Γιάννη Βογιατζή.

2 σχόλια:

Vicky Papaprodromou είπε...

Καλώς το, λοιπόν, το τραγούδι. :-)

Ας πούμε κι από δω «ευχαριστώ» στη Μαργαρίτα.

Ελένη Μπέη είπε...

Α, μα ένα μόνο; Αμέτρητα της πρέπουν. Το να "σκοντάφτεις" σε τέτοια πρόσωπα είναι μία από τις χαρές του διαδικτύου.