Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

Ας ήταν να 'χα / Σταύρος Κουγιουμτζής



Ας ήταν να 'χα (1965)

Μουσική - στίχοι: Σταύρος Κουγιουμτζής
Τραγούδι: Αλέξης Γεωργίου    δεύτερη φωνή: Έφη Καρρά


Ας ήταν να ’χα ένα αηδονάκι
στο μπαλκονάκι το δειλινό
γλυκό τραγούδι να μου κεντάει
και να μου σβήνει το στεναγμό

Αν με δεις μες στ’ όνειρό σου
βάλε άσπρη φορεσιά
περιστέρια στην ποδιά σου
και τον ήλιο στα μαλλιά

Ας ήταν να ’χα και μια βαρκούλα
να ταξιδεύω να σεργιανώ
και να μαζεύω τα όνειρά μου
περιστεράκια στον ουρανό

Αν με δεις μες στ’ όνειρό σου
βάλε άσπρη φορεσιά
περιστέρια στην ποδιά σου
και τον ήλιο στα μαλλιά

Ας ήταν να ’χα παραθυράκι
στο περιγιάλι και στον νοτιά
για ν’ αγναντεύω τι θα μου φέρει
τι θα μου πάρει η ξενιτιά

Αν με δεις μες στ’ όνειρό σου
βάλε άσπρη φορεσιά
περιστέρια στην ποδιά σου
και τον ήλιο στα μαλλιά


Το τραγούδι κυκλοφόρησε το 1965 σε δίσκο 45 στροφών. Στην πίσω όψη υπήρχε το τραγούδι «Κυριακή χωρίς αγάπη», σε στίχους του συνθέτη και ερμηνεία του Αλέξη Γεωργίου [Lyra - 1104]Συμπεριλήφθηκαν και τα δυο στην προσωπική συλλογή του Σταύρου Κουγιουμτζή «Σε πρώτη εκτέλεση – 14 τραγούδια»  (1983).

Το «Ας ήταν να 'χα» ήταν η συμμετοχή του Σταύρου Κουγιουμτζή στο 4ο Φεστιβάλ Ελαφρού Τραγουδιού Θεσσαλονίκης το 1965 (από το οπισθόφυλλο του δίσκου ακτίνας [Lyra CD 3038]).

Δεν υπάρχουν σχόλια: