Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

Μάτια μου, μάτια μου / Σταύρος Κουγιουμτζής - Λευτέρης Παπαδόπουλος



Μάτια μου, μάτια μου

Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής
Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Ερμηνεία: Χάρις Αλεξίου
[Από τον δίσκο «Λαϊκές Κυριακές» (1976)]


Από το σπίτι μου περνάς
γιατί, καλέ, δε μ' αγαπάς;

Ανέβηκα τη σκάλα
μάτια μου, μάτια μου
για κοίτα με μια στάλα
για να ζαλιστώ
Να ζαλιστώ, να πέσω
μάτια μου, μάτια μου
γιατρό να σε καλέσω
για να γιατρευτώ

Με βρήκαν μπόρες και βροχές
γιατί, καλέ μου, δε με θες;

Ανέβηκα τη σκάλα
μάτια μου, μάτια μου
για κοίτα με μια στάλα
για να ζαλιστώ
Να ζαλιστώ, να πέσω
μάτια μου, μάτια μου
γιατρό να σε καλέσω
για να γιατρευτώ

14 σχόλια:

Vicky Papaprodromou είπε...

Επιτέλους ευθυμήσαμε. Χαρωπά μπήκε η βδομάδα! :-)

Ελένη Μπέη είπε...

Και χαρωπά να κυλήσει και να βγει, μάτια μου, μάτια μου. :)

Vicky Papaprodromou είπε...

Τώρα μη με κάνεις να σχολιάσω για τους στίχους του αγαπημένου σου εθνικού μας Λευτέρη, γιατί θα χαλάσει η βδομάδα ακόμα δεν μπήκε.

Ελένη Μπέη είπε...

:) Σαν να μου φαίνεται πως δεν μπήκε και τόσο χαρωπά η εβδομάδα, παρ' όλα αυτά.

Βρε γκρινιάρα, δικαιούται να έχει και αδύναμες στιγμές και ο Λευτέρης Παπαδόπουλος. Και μέσα στα τόοοσα τραγούδια που έγραψε...

Vicky Papaprodromou είπε...

Ε, ναι, αλλά αυτό είναι από τόσα της αντίπερα όχθης που θα μπορούσε να έχει γράψει κι η κουτσή Μαρία (άντε η κουτσή Βίκυ για να μην κάνω διακρίσεις).

Ελένη Μπέη είπε...

"Σαν την πικροδάφνη έγιν' η καρδιά σου/πώς να τη γλυκάνω, πώς να σου φερθώ/ δώσ' μου όλη την πίκρα και την ερημιά σου/γίνε εσύ σαν πρώτα κι εγώ ας μαραθώ" Λ. Παπαδόπουλος σε μουσική Γιάννη Σπανού (Οδός Αριστοτέλους)

Vicky Papaprodromou είπε...

Μην αλλάζεις συνθέτη κατά το δοκούν, ιερόσυλη!

Ελένη Μπέη είπε...

Εμ, αυτοί οι στίχοι μου ήρθαν πρόχειρα στο μυαλό προς απάντησή σου, τι να κάνω...

Θα έχει κι ο συνθέτης αυτός την τιμητική του κάποια στιγμή. :)

Προς το παρόν παραμένω προσηλωμένη στον Κουγιουμτζή.

Juanita La Quejica είπε...

Καλημέρα και Καλή Εβδομάδα!
Ποιός δεν το έχει σιγοτραγουδήσει το Μάτια μου, παρέα με την Χαρούλα στο ραδιόφωνο;

Ελένη Μπέη είπε...

Ναι, Juanita, είναι τόσο παιχνιδιάρικη η μελωδία του που σε παρασύρει να τραγουδήσεις ακόμα και τους αδύναμους (συγκριτικά με άλλους) στίχους του Λευτέρη Παπαδόπουλου.

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

η χαρουλα μου .. η χαρουλα μας η χαρα της ψυχης μας

Ελένη Μπέη είπε...

Καλώς ήρθες, Νικήτα!

Ναι, η Χαρούλα μας που έδωσε χρώμα στα τραγούδια που της εμπιστεύτηκαν... κι ο Κουγιουμτζής που μας χάρισε υπέροχες συνθέσεις. Όταν σμίγει ένας μεγάλος συνθέτης με έναν μεγάλο ερμηνευτή, σχεδόν πάντα το αποτέλεσμα είναι θαυμάσιο.

Ioanna είπε...

Καλημέρα!

Ειλικρινά δεν μπορούσα να κοιμηθώ και δεν μπορούσα να καταλάβω και τον λόγο, τώρα όμως το κατάλαβα, ήταν για να βρώ το blog σου και να ηρεμήσω με τα όμορφα τραγούδια του Σταύρου Κουγιουμτζή... Σε ευχαριστώ. Μου θύμισες πολύ όμορφες στιγμές... γιατί ήταν ένας αγνός και έντιμος δημιουργός...

Χαίρομαι που βρεθήκαμε :)

Ελένη Μπέη είπε...

Καλημέρα και καλώς ήρθες, Ιωάννα.

Καλά τα λες για τον Κουγιουμτζή. Κι αφού δρα πάνω σου καταπραϋντικά, μείνε συντονισμένη. Έχεις πολλά να ακούσεις ακόμα.

Κι εγώ χαίρομαι που βρεθήκαμε.