Κυριακή 16 Μαΐου 2010

Απ' τον περασμένο Μάρτη / Σταύρος Κουγιουμτζής - Μάνος Ελευθερίου



Απ' τον περασμένο Μάρτη

Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής
Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Ερμηνεία: Χάρις Αλεξίου
[Από τον δίσκο «Λαϊκές Κυριακές» (1976)]


Απ' τον περασμένο Μάρτη
σου ’χω στείλει ένα γράμμα
κι είναι η καρδιά μου στάχτη
απ' τον πόνο κι απ' το κλάμα

Της καρδιάς τα φυλλαράκια
στρώνω χάμω να πατήσεις
και με δυο χελιδονάκια
περιμένω ν' απαντήσεις

Τα ματάκια σου βρυσούλες
στην αυλή του παραδείσου
τρέχουν άρρωστες ψυχούλες
αγιασμό να πιουν να ζήσουν

2 σχόλια:

Μ είπε...

Εξαιρετικό το αφιέρωμα στον μεγάλο μας συνθέτη Νερένια μου! Σου έχω στείλει κάτι κλιπάκια στο youtube, για ρίξε μια ματιά.
Σε φιλώ!

Ελένη Μπέη είπε...

Σ' ευχαριστώ για τα καλά λόγια, Μαργαρίτα.

Τα κλιπάκια τα είχα βρει και τα είχα αποθηκεύσει προτού καν μου τα στείλεις. Σου άφησα και σχόλιο σε κάποιο απ' αυτά, θα το δεις. Πάντως σε υπερευχαριστώ έτσι κι αλλιώς - κυρίως γιατί τα ανέβασες. Τα πέντε που δεν βρήκα απ' τον επόμενο δίσκο που θα παρουσιάσω θα τα φτιάξω εγώ αναγκαστικά. Χαίρομαι που μέσα στους τίτλους γράφεις και το όνομα του δημιουργού του κλιπ.

Καλό απόγευμα!