Σάββατο 8 Μαΐου 2010

Για την αγάπη πες μου / Σταύρος Κουγιουμτζής - Άκος Δασκαλόπουλος




Για την αγάπη πες μου

Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής
Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Ερμηνεία: Άννα Βίσσυ
[Από τον δίσκο «Στα ψηλά τα παραθύρια» (1975)]


Για την αγάπη πες μου που έχει πια χαθεί
και μια καρδούλα βρες μου για να με λυπηθεί

Ένα αγκάθι στην καρδιά μου έχω και πονώ
τον καημό μου τον μεγάλο πώς να σου τον πω;

Στης πίκρας το γιοφύρι περίμενα να 'ρθεις
κλειστό μου παραθύρι και κρίνο της αυγής

Ένα αγκάθι στην καρδιά μου έχω και πονώ
τον καημό μου τον μεγάλο πώς να σου τον πω;

2 σχόλια:

Vicky Papaprodromou είπε...

Άλλη μια ωραία ερμηνεία από τη Βίσση. Παρά το νεαρό της ηλικίας της τότε έχει πολύ βάθος ο τρόπος που απέδωσε το τραγούδι.

Και, βέβαια, η εκτέλεση αυτή είναι απολύτως πιστή στο πνεύμα και το σκεπτικό του Κουγιουμτζή για την τελική μορφή των τραγουδιών του.

Ελένη Μπέη είπε...

Μα γι' αυτό είχα θυμώσει τόσο μαζί της τότε. Είχε όλες τις δυνατότητες να γίνει μια άριστη ερμηνεύτρια. Επέλεξε να μείνει τραγουδίστρια. Περί ορέξεως...

Είναι μια πανέμορφη λαϊκή μπαλάντα αυτό το τραγούδι.