Τετάρτη 21 Απριλίου 2010

Γιατί εγώ γεννήθηκα φτωχός / Σταύρος Κουγιουμτζής



Γιατί εγώ γεννήθηκα φτωχός

Μουσική - στίχοι: Σταύρος Κουγιουμτζής
Ερμηνεία: Γιάννης Καλατζής
[Από τον δίσκο «Όταν ανθίζουν πασχαλιές» (1971)]


Είπα μια φορά να σου μιλήσω
κι έγινε χαλάζι ο καιρός
βιάστηκα πολύ να σ' αγαπήσω
γιατί εγώ γεννήθηκα φτωχός

Μη μου λες τη μοίρα μου ν' αλλάξω
δεν υπάρχει τρόπος δυστυχώς
πιο ψηλά λιγάκι να πετάξω
γιατί εγώ γεννήθηκα φτωχός

Κι όταν κάθε βράδυ στο στενό σου
χάνω τη ζωή μου ο τρελός
ούτε που το βάζεις στο μυαλό σου
γιατί εγώ γεννήθηκα φτωχός


Σημ.: Με το τραγούδι αυτό φτάσαμε στο τέλος της παρουσίασης του δίσκου «Όταν ανθίζουν πασχαλιές». Ο επόμενος δίσκος μακράς διαρκείας που ηχογράφησε ο Σταύρος Κουγιουμτζής έχει τίτλο «Ηλιοσκόπιο» και κυκλοφόρησε το 1973.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: