Κυριακή 13 Αυγούστου 2017

Αρλέτα, Καβουρίνα




Καβουρίνα

Μουσική – στίχοι – ερμηνεία: Αρλέτα
Ακουστική κιθάρα: Βασίλης Ρακόπουλος, Θανάσης Μπίκος
Κλασική κιθάρα: Θανάσης Μπίκος
Δίσκος: Ένα καπέλο με τραγούδια (1981)


Πόσο κρυφά τα βράχια
πόσο απαλή γαλάζια
η θάλασσα που βρέχει
τα βήματα σου, αγάπη

Πόσο ψηλά ο ήλιος
πόσο βαθιά ο βυθός σου
σπηλιά μου μ αρμυρίκια
κρυμμένη καβουρίνα

Σε θέλω κι όλο φεύγεις
πετάς και μ αποφεύγεις
γελάς και σπαν τα μάγια
χαμογελάς, ναυάγια

Κάπου μέσα στα φύκια
κόρη της αχιβάδας
όλη η ζωή δικιά σου
κι εγώ παιδί μπροστά σου


_______________________


Ο δίσκος Ένα καπέλο με τραγούδια είναι ο πρώτος δίσκος της Αρλέτας που παρουσιάζω εδώ. Δεν είναι ο πρώτος στη δισκογραφία της ούτε ο πρώτος στη σειρά προτίμησής μου. Όμως είναι ο πρώτος της δίσκος που αγόρασα σε μορφή βινυλίου, όταν με τον πρώτο μου μισθό αξιώθηκα να αποκτήσω το πολυπόθητο στερεοφωνικό μου συγκρότημα. Βέβαια το βινύλιο αυτό δεν το έχω πια στη δισκοθήκη μου. Το χάρισα σαν δώρο καρδιάς σε μια φίλη που ξενιτεύτηκε πριν χρόνια κι αγαπούσε την Αρλέτα, τα καπέλα και τα τραγούδια.



Δεν υπάρχουν σχόλια: