Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Γλυκοχαράματα / Σταύρος Κουγιουμτζής




Γλυκοχαράματα

Μουσική - στίχοι: Σταύρος Κουγιουμτζής
Τραγούδι: Χορωδία των Φίλων της Ελληνικής Μουσικής (Φ.Ε.Μ.)


Γλυκοχαράματα κι ο πόνος μ' έχει πάρει
γλυκοχαράζει και στους δρόμους τριγυρνώ
κι είναι η καρδιά μου τώρα
σαν καταστρεμμένη χώρα
κι είναι η καρδιά μου τώρα
σαν καταστρεμμένη χώρα

Αφού δεν είμαστε μαζί
να μου κρατάς το χέρι
κι έγινε νύχτα το πρωί
κι ο πόνος μου μαχαίρι

Γλυκοχαράματα κι ο πόνος μ' έχει πάρει
γλυκοχαράζει και στους δρόμους τριγυρνώ
κι είναι η καρδιά μου τώρα
σαν καταστρεμμένη χώρα
κι είναι η καρδιά μου τώρα
σαν καταστρεμμένη χώρα


Κυκλοφόρησε το 1964 σε δίσκο 45 στροφών [Fidelity - 7341]. Στην άλλη όψη υπήρχε το τραγούδι «Αποχαιρετισμός» ερμηνευμένο κι αυτό από τη χορωδία Φ.Ε.Μ. (πηγή)


Δεν υπάρχουν σχόλια: