Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Η ανατομία μιας δικτατορίας (του Θεοδόση Θεοδοσόπουλου)


Ένα ιστορικό ντοκιμαντέρ με θέμα τα πρόσωπα και τα γεγονότα που οδήγησαν στη δικτατορία της 21ης Απριλίου 1967.

Παραγωγή και σκηνοθεσία: Θεοδόσης Θεοδοσόπουλος
Διάρκεια: περίπου 70 λεπτά




Λίγα λόγια για τον σκηνοθέτη (πηγή): 

Ο Θεοδόσης Θεοδοσόπουλος γεννήθηκε το 1939 στην Αθήνα. Σπούδασε σκηνοθεσία θεάτρου και κινηματογράφου στη Γερμανία (Πανεπιστήμιο Βερολίνου). Ασχολήθηκε με τη δημοσιογραφία ως ανταποκριτής του γερμανικού τηλεοπτικού σταθμού ARD και ως ρεπόρτερ ελληνικών εφημερίδων. Σκηνοθέτησε πολιτικά ντοκιμαντέρ.

Φιλμογραφία:
Η δίκη της χούντας (1981), μεγάλου μήκους, ντοκιμαντέρ (τη βλέπετε εδώ)
Η δίκη των βασανιστών (1982), μεγάλου μήκους, ντοκιμαντέρ


6 σχόλια:

ΧΡΗΣΤΟΣ/Christos είπε...

Όχι τίποτε άλλο, να μην ξεχνιόμαστε και να μην ξεχνάμε. Καλή Ανάσταση Νερένια.

Ελένη Μπέη είπε...

Πολύ σωστά, Χρήστο. Καλή μας ανάσταση.

Υπατία η Αλεξανδρινή είπε...

Η μνήμη προφυλάσσει το παρόν και καθοδηγεί το μέλλον. Να 'σαι καλά, Νερένια μου, που την κρατάς σε εγρήγορση!
Γαλήνη εύχομαι για τις επόμενες -και τις μεθεπόμενες- μέρες!

ΧΡΗΣΤΟΣ/Christos είπε...

Αν θέλεις μπορείς να πάρεις από το δικό μου σύνδεσμο που αναφέρω, ολόκληρη την ταινία έτσι, αν κάποιος θέλει να την δει,να έχει αυτή την επιλογή.

Ελένη Μπέη είπε...

"Ο καθείς και τα όπλα του", Υπατία μου. Η μνήμη είναι ένα από τα δικά μας.

Κι εγώ σου εύχομαι να περάσεις όμορφα τούτες τις μέρες.

Ελένη Μπέη είπε...

Χρήστο, ο σύνδεσμός σου αφορά άλλη ταινία του Θεοδοσόπουλου, τη Δίκη της Χούντας. Εγώ εδώ έβαλα την Ανατομία μιας δικτατορίας. Αν κάποιος θέλει να τη δει ολόκληρη, παρακολουθεί το φιλμάκι. Αν πάλι προτιμά να τη δει τμηματικά, έχω βάλει τον σύνδεσμο της λίστας αναπαραγωγής στο youtube, απ' όπου μπορεί και να κρατήσει τα φιλμάκια και στον δικό του λογαριασμό (αν διατηρεί κάποιον στο youtube).

Αλλά θα προσθέσω τον σύνδεσμο, γιατί είναι κι αυτή πολύ καλή ταινία.