Τρίτη 17 Αυγούστου 2010

Μ' έκοψαν, με χώρισαν στα δυο / Σταύρος Κουγιουμτζής - Γιώργος Θέμελης



Μ' έκοψαν, με χώρισαν στα δυο

Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής
Στίχοι: Γιώργος Θέμελης
Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας      


Μ' έκοψαν, με χώρισαν στα δυο
τη μια πλευρά μου, τη μια φτερούγα μου
κι είμαι μια στάλα αίμα στα χείλη σου
ένας αγέρας στα δάχτυλά σου

Δεν μπορώ να ζήσω ή να πεθάνω
μισό κορμί, μισό κομμένο όνειρο

Μ' έκοψαν και μ' άφησαν να ζω
με την πληγή μου, με την αγάπη μου
κι είμαι μια πίκρα μέσα στα μάτια σου
ένας αγέρας μες στα μαλλιά σου

Δεν μπορώ να ζήσω ή να πεθάνω
μισό κορμί, μισό κομμένο όνειρο

[Αναδημοσίευση]



Συμμετοχή του Σταύρου Κουγιουμτζή στον δίσκο «Ο μέτοικος» (1971) [Minos / MSM 243] με ερμηνευτή τον Γιώργο Νταλάρα. Στον δίσκο αυτό ο Σταύρος Κουγιουμτζής συμμετέχει με δύο ακόμη τραγούδια: «Είναι πια καιρός» και «Βασανάκι - βασανάκι» σε στίχους δικούς του.

Το τραγούδι ανήκει στον πρώτο προσωπικό δίσκο του Σταύρου Κουγιουμτζή «Νάτανε το 21» (1970) [Minos / MSM 118]  με ερμηνευτή τον Γιώργο Νταλάρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: