Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

Είσαι ωραία σαν αμαρτία / Σταύρος Κουγιουμτζής - Λάκης Τεάζης



Είσαι ωραία σαν αμαρτία

Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής
Στίχοι: Λάκης Τεάζης
Ερμηνεία: Δημήτρης Μητροπάνος
[Από τον δίσκο «Τα νυχτέρια μας» (1985)]


Στη γειτονιά σου το απόβραδο τη στήνω
και τις κινήσεις σου κοιτώ προσεκτικά
μ' ένα τσιγάρο που με πίνει και το πίνω
ώσπου να δω για πού το βάζεις βιαστικά

Είσαι ωραία σαν αμαρτία
κι εγώ παιδάκι της γειτονιάς
μη με κοιτάζεις μ' αδιαφορία
από κοντά μου όταν περνάς

Δεν έχω θάρρος για να 'ρθω να σου μιλήσω
όταν σε βλέπω νιώθω τρακ και ταραχή
τ' αγγελικό σου το κορμί να ξεφυλλίσω
μες στις σελίδες του να μάθω τη ζωή

Είσαι ωραία σαν αμαρτία
κι εγώ παιδάκι της γειτονιάς
μη με κοιτάζεις μ' αδιαφορία
από κοντά μου όταν περνάς


Στον δίσκο έπαιξαν οι μουσικοί:

Κώστας Παπαδόπουλος, μπουζούκι
Γιάννης Μπιθικώτσης, μπουζούκι και μπαγλαμά
Βασίλης Ηλιάδης, μπουζούκι και μπαγλαμά
Κώστας Νικολόπουλος, κιθάρες
Τώνης Άγας, κιθάρα και μπαγλαμά
Ηλίας Κουλούρης, κρουστά
Τάσος Λιβέρης, κρουστά
Πάνος Γεωργοτάς, μπάσο
Τάσος Καρακατσάνης, πιάνο
Χ. Κωνσταντινίδης, πιάνο
Γιώργος Καραθανάσης, ακορντεόν

Η ηχογράφηση έγινε στο Studio Sierra με ηχολήπτη τον Γαβριήλ Παντζή. [πηγή: ogdoo.gr]


Δεν υπάρχουν σχόλια: