Τετάρτη 23 Ιουνίου 2010

Ανέστης Ευαγγέλου, Καιρός

ΚΑΙΡΟΣ

Τώρα που καίγεται το σπίτι σου, που βλέπεις
στάχτες να γίνονται ένα ένα και σωροί
που καπνίζουνε, τα υπάρχοντά σου,
τώρα
που και τα ρούχα σου πήραν φωτιά και γυμνός
βρέθηκες ξαφνικά στους πέντε δρόμους
κι όσο φτάνει το μάτι σου φλέγεται η πόλη
κι οι κάτοικοι έντρομοι πετιούνται απ' τα κατώφλια
γυμνοί καθώς εσύ, κυνηγημένοι-

καιρός να λάμψει από τις φλόγες το μυαλό σου
καιρός να δεις
να εννοήσεις επιτέλους τις αιτίες.

Τα ποιήματα (1956-1993), εκδ. καπάνι 


4 σχόλια:

Διάττων είπε...

Ανέστης Ευαγγέλου, άλλος ένας Ποιητής που αξίζει να εστιάσει κανείς. Κι ένα άλλο που παρατήρησα εδώ είναι...αλλαγές. Συνηθίζεται σε αρκετά blogs τελευταία (το κάνω κι εγώ εδώ και καιρό κι ακόμα δεν έχω τελειώσει)...

Καλό απόγευμα αγαπητή μου φίλη...

Ελένη Μπέη είπε...

Πολύ καλός ποιητής ο Ευαγγέλου, Διάττοντα. Χαίρομαι που το λες.

Με τις αλλαγές ελπίζω να ξεμπέρδεψα. Μέγας πονοκέφαλος, αλλά ήθελα καιρό ένα πιο πρακτικό και λιγότερο σκοτεινό πρότυπο.

Καλό σου βράδυ!

Διάττων είπε...

Καλά το λες, σκέτος πονοκέφαλος! Βλέπω πως τα κατάφερες σ' αυτό που ήθελες, να έχεις δηλαδή ένα πιο πρακτικό και λιγότερο σκοτεινό πρότυπο. Εγώ πάλι ανάλωσα πολύ χρόνο να ψάχνω στο δικτυο για τρίστηλα templates και σταματάω εδώ, και γιατί κουράστηκα να ψάχνω (έχουμε κι άλλα πράγματα ν' ασχοληθούμε στη Ζωή) αλλά και γιατί αυτό με το οποίο τελικά συνεχίζω μου αρέσει...

Και στον "πονοκέφαλο" δεν είναι μόνο ο χρόνος που απαιτείται για την ανεύρεση του προτύπου αλλά κυρίως για την μετατροπή - όπου αυτή απαιτείται - στις αναρτήσεις που έχουν γίνει μέχρι τώρα, ώστε να "πέσει" καλά το νέο πρότυπο (εγώ είχα να μετατρέψω 800 αναρτήσεις)...

Έστω, τέλος καλό, όλα καλά... Συνεχίζουμε αγαπητή μου φίλη... Καλή σου μέρα...

Ελένη Μπέη είπε...

Διάττοντα, εγώ τις προηγούμενες αναρτήσεις δεν τις πείραξα ακόμη. Σιγά σιγά θα το κάνω και μόνο όπου είναι απολύτως απαραίτητο. Τρώει χρόνο αυτή η διαδικασία και προτιμώ να τον ξοδέψω πιο εποικοδομητικά.

Καλή μας συνέχεια.