Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

Γυναίκα σκάρτη / Σταύρος Κουγιουμτζής - Λάκης Τεάζης



Γυναίκα σκάρτη

Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής
Στίχοι: Λάκης Τεάζης
Ερμηνεία: Δημήτρης Μητροπάνος
[Από τον δίσκο «Τα νυχτέρια μας» (1985)]


Καρδιά που δεν πονάς και πάνω μου χτυπάς
εσύ είσαι ο Βαρδάρης και ο πικροφονιάς

Γυναίκα σκάρτη, χιόνι του Μάρτη
όσο κι αν πίνω, σε θέλω και πονώ
Γυναίκα ψεύτρα, σκληρή σαν πέτρα
τι κι αν μεθάω, σαν ρούχο σε φορώ

Καρδιά που δεν πονάς και πάνω μου χτυπάς
εσύ είσαι ο Βαρδάρης και ο πικροφονιάς

Καρδιά, σκληρή καρδιά, κλωστή και βελονιά
τα μάτια μου θα ράψω να μη σε βλέπω πια

Γυναίκα σκάρτη, χιόνι του Μάρτη
όσο κι αν πίνω, σε θέλω και πονώ
Γυναίκα ψεύτρα, σκληρή σαν πέτρα
τι κι αν μεθάω, σαν ρούχο σε φορώ

Καρδιά, σκληρή καρδιά, κλωστή και βελονιά
τα μάτια μου θα ράψω να μη σε βλέπω πια


Στον δίσκο έπαιξαν οι μουσικοί:

Κώστας Παπαδόπουλος, μπουζούκι
Γιάννης Μπιθικώτσης, μπουζούκι και μπαγλαμά
Βασίλης Ηλιάδης, μπουζούκι και μπαγλαμά
Κώστας Νικολόπουλος, κιθάρες
Τώνης Άγας, κιθάρα και μπαγλαμά
Ηλίας Κουλούρης, κρουστά
Τάσος Λιβέρης, κρουστά
Πάνος Γεωργοτάς, μπάσο
Τάσος Καρακατσάνης, πιάνο
Χ. Κωνσταντινίδης, πιάνο
Γιώργος Καραθανάσης, ακορντεόν

Η ηχογράφηση έγινε στο Studio Sierra με ηχολήπτη τον Γαβριήλ Παντζή. [πηγή: ogdoo.gr]


2 σχόλια:

Vicky Papaprodromou είπε...

Αυτό το τραγούδι μπορεί και να μην το είχα ξανακούσει. Ήταν μια εποχή που όλα τα τραγούδια που έλεγε ο Μητροπάνος μού φαινόντουσαν ίδια και δεν έδινα βάση. Προφανώς, πήρε η μπάρα και τα τραγούδια του Κουγιουμτζή. :-)

Ελένη Μπέη είπε...

Εγώ δεν το είχα ξανακούσει. Όπως και το προηγούμενο. Αλλά δεν το συμπαθώ. Από αύριο τα ωραία. :)