Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

Είμαι μάγκας / Σταύρος Κουγιουμτζής - Λάκης Τεάζης



Είμαι μάγκας

Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής
Στίχοι: Λάκης Τεάζης
Ερμηνεία: Δημήτρης Μητροπάνος
[Από τον δίσκο «Τα νυχτέρια μας» (1985)]


Είμαι μάγκας στην Αθήνα
μόρτης στην Καλαμαριά
ξύπνιος ναυτικός στην Κίνα
κι αετός στην Μπαρμπαριά

Είμαι μάρκα στο λιμάνι
και στα Τρίκαλα ανθός
μες τον Πειραιά αλάνι
και στο Πέραμα Θεός

Είμαι μόρτης και ασίκης
στο χαρτί και στη ζαριά
μάγκας στη Θεσσαλονίκη
δάσκαλος στη ζεϊμπεκιά


Στον δίσκο έπαιξαν οι μουσικοί:

Κώστας Παπαδόπουλος, μπουζούκι
Γιάννης Μπιθικώτσης, μπουζούκι και μπαγλαμά
Βασίλης Ηλιάδης, μπουζούκι και μπαγλαμά
Κώστας Νικολόπουλος, κιθάρες
Τώνης Άγας, κιθάρα και μπαγλαμά
Ηλίας Κουλούρης, κρουστά
Τάσος Λιβέρης, κρουστά
Πάνος Γεωργοτάς, μπάσο
Τάσος Καρακατσάνης, πιάνο
Χ. Κωνσταντινίδης, πιάνο
Γιώργος Καραθανάσης, ακορντεόν

Η ηχογράφηση έγινε στο Studio Sierra με ηχολήπτη τον Γαβριήλ Παντζή. [πηγή: ogdoo.gr]


Δεν υπάρχουν σχόλια: