Κυριακή 30 Μαΐου 2010

Μια φορά / Σταύρος Κουγιουμτζής - Μιχάλης Μπουρμπούλης



Μια φορά

Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής
Στίχοι: Μιχάλης Μπουρμπούλης
Ερμηνεία: Βίκυ Μοσχολιού
[Από τον δίσκο «Όταν σε περιμένω» (1979)]


Μέσα στ' Απρίλη τη δροσιά
του Μάη την καλοκαιριά
φεύγεις εσύ κι είν' η ζωή
έρημη αυλή μες στη βροχή

Μια φορά μου 'χες πει
"Θα φύγουμ' αν αλλάξει ο καιρός"
Τώρα πια στο χαρτί
καράβια ζωγραφίζω μοναχή

Να 'μουν αγέρι βραδινό
στους κήπους μέσα να σε βρω
για να σου πω πως δεν μπορώ
έρημη και μόνη μου να ζω

Μια φορά μου 'χες πει
"Θα φύγουμ' αν αλλάξει ο καιρός"
Τώρα πια στο χαρτί
καράβια ζωγραφίζω μοναχή



2 σχόλια:

navarino-s είπε...

Θέλω να σ'ευχαριστήσω, για μια ακόμη φορά, για την υπομονετική σου επιμονή να μας προσφέρεις τέτοιες θεσπέσιες μουσικές ανάσες μέσα σε αυτή την αποπνιχτική ατμόσφαιρα που ζούμε!
να είσαι καλά!

Ελένη Μπέη είπε...

Να 'σαι καλά, Ναβαρίνε μου!

Κι εγώ ευχαριστιέμαι τον ψύχραιμο τρόπο που σχολιάζεις αυτήν την αποπνιχτική ατμόσφαιρα στην οποία καταδικαστήκαμε να ζούμε.