Τρίτη 18 Μαΐου 2010

Σαν τα τριαντάφυλλα / Σταύρος Κουγιουμτζής - Μιχάλης Μπουρμπούλης



Σαν τα τριαντάφυλλα

Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής
Στίχοι: Μιχάλης Μπουρμπούλης
Ερμηνεία: Κώστας Σμοκοβίτης
[Από τον δίσκο «Τραγούδια του καιρού μας» (1977)]


Σ’ έχασα, Κοσμά, δεν σ’ είδα
να περάσεις σήμερα
απ’ τη μάντρα που πουλάνε
τώρα παλιοσίδερα

Το τσιγάρο σου σαν στρίβεις
με τα δυο σου δάχτυλα
μη μου γέρνεις, μη μου σκύβεις
σαν τα τριαντάφυλλα

Στείλε μου, Κοσμά, ένα γράμμα
νά ’ρθω στον Παράδεισο
να σου φέρω να φορέσεις
τ’ άσπρο σου πουκάμισο

Το τσιγάρο σου σαν στρίβεις
με τα δυο σου δάχτυλα
μη μου γέρνεις, μη μου σκύβεις
σαν τα τριαντάφυλλα

2 σχόλια:

kariatida62 είπε...

Kαλησπέρα Νερένια με τα όμορφα τραγουδάκια σου!

Ελένη Μπέη είπε...

Γεια σου και σένα, Καρυάτιδα! Ωραία τα συνταιριάζουμε: τραγουδάκια από το παρελθόν εγώ, μια ...Νίκη από το παρελθόν εσύ,... χάρμα!