Σάββατο 22 Μαΐου 2010

Ταξιδεμένο μου πουλί / Σταύρος Κουγιουμτζής - Μαρίνος Ταξείδης



Ταξιδεμένο μου πουλί

Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής
Στίχοι: Μαρίνος Ταξείδης (ψευδώνυμο του Μάνου Ελευθερίου)
Ερμηνεία: Κώστας Σμοκοβίτης
[Από τον δίσκο «Τραγούδια του καιρού μας» (1977)]


Ταξιδεμένο μου πουλί
θυμήσου αυτό το Μάρτη
έχω σφεντόνα στην αυλή
και ξόβεργα στο φράχτη

Τραγούδια γράφω στο χαρτί
και το χαρτί ματώνει
και μέσα μου σαν ουρανός
ο κόσμος χαμηλώνει

Είν’ το κορμάκι σου κελί
που μ’ έχει φυλακίσει
και το φιλί σου μια φωτιά
που δεν μπορεί να σβήσει



2 σχόλια:

Διάττων είπε...

Με τέτοιο περιεχόμενο που έχουν, κι οι αναρτήσεις σου ταξιδεμένια πουλιά είναι αγαπητή μου φίλη...

Σου εύχομαι να περάσεις καλά το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος (το Σάββατο, βέβαια, έχει σχεδόν πέρασει)...

Ελένη Μπέη είπε...

Ευχαριστώ πολύ, Διάττοντα. Καλά να περάσεις κι εσύ.