Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

Στο καπηλειό / Σταύρος Κουγιουμτζής - Σώτια Τσώτου



Στο καπηλειό

Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής
Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Ερμηνεία: Γιώργος Νταλάρας
[Από τον δίσκο «Νάτανε το 21» (1970)]


Στης γειτονιάς το καπηλειό
τα πίναμε αντάμα
κι όλο γι' αγάπες μού 'λεγε
πικρές και μακρινές.

Κι έπιανε το παράπονο
κι αρχίναγε ένα κλάμα,
λες κι όλα τούτα γίνανε
απόψε ή προχτές.

Κι εγώ που δεν σε ξέχασα
στιγμή, κι ας μην το λέω,
αμίλητος τον άκουγα
ολάκερες βραδιές.

Μ' έπιανε το παράπονο
κι αρχίναγα να κλαίω,
λες κι ήταν χτες που σ' έχασα,
λες κι ήταν μόλις χτες.


2 σχόλια:

Vicky Papaprodromou είπε...

Είχα τόσα χρόνια ν' ακούσω αυτό το τραγούδι που σχεδόν το είχα ξεχάσει.

Ελένη Μπέη είπε...

:) Κάτι παρόμοιο συνέβη και σ' εμένα. Σκεφτόμουν: "καπηλειό", "καπηλειό", ποιο καπηλειό είν' τούτο; Στο μυαλό μου ερχότανε το "Καπηλειό" των Χαΐνηδων. Με τις πρώτες νότες βρήκα τα νερά μου και θυμήθηκα πόσο το αγαπούσα αυτό το τραγούδι.
(Όπου παράπονο, μέσα κι εγώ).