Σάββατο 10 Απριλίου 2010

Μ' έκοψαν, με χώρισαν στα δυο / Σταύρος Κουγιουμτζής - Γιώργος Θέμελης



Μ' έκοψαν, με χώρισαν στα δυο

Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής
Στίχοι: Γιώργος Θέμελης
Ερμηνεία: Γιώργος Νταλάρας
[Από τον δίσκο «Νάτανε το 21» (1970)]

Μ' έκοψαν, με χώρισαν στα δυο
τη μια πλευρά μου, τη μια φτερούγα μου
κι είμαι μια στάλα αίμα στα χείλη σου
ένας αγέρας στα δάχτυλά σου.

Δε μπορώ να ζήσω ή να πεθάνω
μισό κορμί, μισό κομμένο όνειρο.

Μ' έκοψαν και μ' άφησαν να ζω
με την πληγή μου, με την αγάπη μου
κι είμαι μια πίκρα μέσα στα μάτια σου
ένας αγέρας μες στα μαλλιά σου.

Δε μπορώ να ζήσω ή να πεθάνω
μισό κορμί, μισό κομμένο όνειρο.


5 σχόλια:

Ελένη Μπέη είπε...

Να αποτολμήσω έναν χαρακτηρισμό: για μένα τούτο εδώ είναι το διαμαντάκι ολόκληρου του δίσκου, που δεν έχει ούτε ένα κομμάτι το οποίο θα προτιμούσε κανείς να έλειπε.

Κι επειδή ο Γιώργος Θέμελης είναι αγαπημένος ποιητής σου, Βίκυ, σου το χαρίζω με όλη μου την αγάπη.

Vicky Papaprodromou είπε...

Είσαι μια κούκλα. :-)

Green_revenger είπε...

πανέμορφο κλασσικό διαμάντι

καλημέρα κυρα δασκάλα μας :)

g r

Ελένη Μπέη είπε...

@ Βίκυ,
την τελευταία φορά που το έψαξα το θέμα άνθρωπο κανονικό με βρήκα - με σάρκα (μπόλικη) και οστά (εύθραυστα). :)))


@ Green,
έτσι ακριβώς. :)

Vicky Papaprodromou είπε...

Έχεις μια απολύτως δική σου αντίληψη περί κανονικών ανθρώπων και φοβάμαι ότι δεν μπορώ να τη συμμεριστώ. :-0