Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010

Ηλιαχτίδα



Στη Βίκυ

ΣΤΙΧΟΙ : Γιώργος Κορδέλλας
ΜΟΥΣΙΚΗ : Κωστής Ζευγαδέλης
ΕΡΜΗΝΕΙΑ : Τάνια Τσανακλίδου
(από το OST της τηλεοπτικής σειράς "Βεντέτα")

Χάθηκα ξανά σε λαβυρίνθους
κι έχασα καιρό
να σ' αναζητώ, άμοιρη ψυχή μου
Έχασα καιρό, άμοιρη ψυχή μου

Θε μου, πώς ποθώ μιαν ηλιαχτίδα
ταίρι φωτεινό να 'χω φυλαχτό
σε ηλιόλουστη πατρίδα
σε ταξίδι μυστικό με ουράνια πυξίδα

Θέλω να σε βρω να σου ζητήσω μια πνοή
Θέλω να ντυθώ του έρωτά σου τη μορφή
Θέλω να χαρώ μαζί σου την ανατολή
φως μου ακριβό, αχ! μη σπαταληθείς ανώφελα

Σβήνω και ξεχνώ τα περασμένα
ένα πρωινό όλα θα 'ν' αλλιώς
τα κομμάτια μου ενωμένα
Θα 'χω δρόμο ανοιχτό και στο πλάι μου εσένα

Θέλω να σε βρω να σου ζητήσω μια πνοή
Θέλω να ντυθώ του έρωτά σου τη μορφή
Θέλω να χαρώ μαζί σου την ανατολή
φως μου ακριβό, αχ! μη σπαταληθείς ανώφελα

2 σχόλια:

Vicky Papaprodromou είπε...

Ευχαριστώ σας. Για πολλά πράγματα μαζί.

Όσον αφορά την επιλογή του τραγουδιού, δες την απάντησή μου στα εισερχόμενα του ηλεκτρονικού σου ταχυδρομείου.

Ελένη Μπέη είπε...

Ε, καλά τώρα! Συμβαίνουν αυτά (και καλώς συμβαίνουν) όταν υπάρχει μοίρασμα και αμοιβαιότητα συναισθημάτων. Ευχαριστώ κι εγώ για την εμπιστοσύνη και την ευχάριστη έκπληξη που με περίμενε στο ταχυδρομείο. :-)