Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2009

Μίλτος Σαχτούρης - Το άσπρο περιστέρι




Μάνος Χατζιδάκις & Νίκος Γκάτσος, Άσπρο περιστέρι

Ενορχήστρωση & διεύθυνση ορχήστρας: Γιάννης Σπανός
Σόλο μπουζούκι: Κώστας Παπαδόπουλος
Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Δίσκος: Της γης το χρυσάφι (1971)


Το άσπρο περιστέρι

στον Γιώργο Στενό


Σήμερα ήρθε και κάθισε στο περβάζι
του παραθύρου μου
ένα άσπρο περιστέρι.
— Τι γυρεύεις εδώ, του είπα,
μήπως σου δώσαν λάθος διεύθυνση;
— Καθόλου, μου απάντησε, τι νομίζεις
το περβάζι σου είναι μόνο
για μαύρα πουλιά;
Έκανε δύο τρεις βόλτες πάνω κάτω,
άφησε μια κουτσουλιά και πέταξε,
αφήνοντάς με έκπληκτο!



Από τη συλλογή Ανάποδα γυρίσαν τα ρολόγια (1998) του Μίλτου Σαχτούρη (εκδόσεις Κέδρος, Αθήνα 1998)




____________________


Πηγές:
Για το τραγούδι
Για την εικόνα


4 σχόλια:

Τσουχτρα είπε...

Σαχτούρης ! Έτσι Νερένια φιλενάδα μου για να πηγαίνουμε παρακάτω... Ένα ποίημα μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση κάπου εκεί στο Γυμνάσιο..."Το Ποντίκι"... Δεν ξέρω γιατί αλλά το είχα λατρέψει...

Καλή σου μέρα !

Ελένη Μπέη είπε...

Τσουχτερή μου φιλενάδα,
δεν το έχω δια βάσει "Το Ποντίκι" του Σαχτούρη. Μόνο δύο συλλογές του έχω ("Έκτοτε" και "Ανάποδα γυρίσαν τα ρολόγια") - χρειάζεται ακόμα ψάξιμο. Αλλά για να σ' αρέσει εσένα τόσο πολύ, σίγουρα κάτι θα είχε. Θα το θυμάμαι, αν το συναντήσω πουθενά, να το προσέξω.

55fm είπε...

Όμορφο!
Καλό βράδυ!

Διάττων είπε...

Πέρασα να πω μια καλησπέρα. Όσο για το Σαχτούρη, του έχω αρκετά πράγματα, δε μπορώ να πω όμως πως είναι σημαντικός. Όπως και να 'χει, είναι βέβαια Ποιητής κι έχει αρκετά ποιήματα καλά...

Αυτή βέβαια είναι η προσωπική μου γνώμη...